Παράδοση & Πληρωμή

  ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ αποστέλλει τα προϊόντα της σε ολόκληρη την Ελλάδα αλλα και παγκοσμίως στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.

  1. Με courier
  2. Με μεταφορική εταιρία για μεγάλους όγκους
  3. Ελτά
  4. Κτελ
  5. Με παραλαβή από το κατάστημα

 

  COURIER

Η ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ διατηρεί συνεργασία με εταιρία μεταφοράς επί σειρά ετών, που έχει τη δυνατότητα να σας παραδίδει στη διεύθυνση της επιλογής σας με την προϋπόθεση να βρίσκεται εντός των ορίων πόλης που αυτή ορίζει.

Αν η διεύθυνσή σας είναι σε απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή της επικράτειας, το δέμα σας θα μεταφερθεί στην κοντινότερη πόλη ή κωμόπολη της περιοχής σας όπου υπάρχει κατάστημα της συνεργάτιδας εταιρίας courier και θα διευθετηθεί η παράδοσή του άμεσα.

Για τις περιπτώσεις αποστολών Εντός ορίων Πόλης και για παραγγελίες έως € 100 η χρέωση είναι € 5,00.

Αν επιλέξετε ως τρόπο εξόφλησης της παραγγελίας σας την αντικαταβολή, επιβαρύνεστε με επιπλέον € 4,00, ανεξαρτήτως μεγέθους ή ποσού της παραγγελίας σας. Για να αποφύγετε την επιβάρυνση της αντικαταβολής, μπορείτε να επιλέξετε άλλον τρόπο εξόφλησης (π.χ. κατάθεση σε τραπεζικό λογ/σμό).

Για τις περιπτώσεις αποστολών σε Απομακρυσμένες Περιοχές, επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα αποστολής € 7,00 για παραδόσεις στο χώρο σας.

Για τις περιπτώσεις Δυσπρόσιτων περιοχών επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα αποστολής € 10,00 για παραδόσεις στο χώρο σας.

Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε το δέμα σας από το κατάστημα που εκπροσωπεί την περιοχή σας στην κοντινότερη πόλη ή κωμόπολη και να απαλλαγείτε των επιπρόσθετων εξόδων.

Για παραγγελίες άνω των € 100,00, η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας στείλει την παραγγελία σας με δωρεάν έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση αποστολής σε Απομακρυσμένες ή Δυσπρόσιτες Περιοχές, η εταιρία μας αναλαμβάνει μόνο τα βασικά έξοδα αποστολής και επιβαρύνεστε τις επιπρόσθετες χρεώσεις.

Για παραγγελίες με μεγάλο βάρος ή όγκο θα πρέπει να επιλεγεί άλλος τρόπος παράδοσης.

Από τη στιγμή της αποστολής, το δέμα πρόκειται να βρίσκεται στα χέρια σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών οπουδήποτε στην Ελλάδα. Για παραδόσεις στη νησιωτική Ελλάδα μπορεί να απαιτηθεί μια εργάσιμη ημέρα επιπλέον.

Οι συνήθεις ώρες παράδοσης είναι από τις 10.00 έως τις 16.00. Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε μέσα σε συγκεκριμένο διάστημα (όχι μικρότερο των τεσσάρων ωρών π.χ. 11:00 έως 15:00), παρακαλούμε συμπληρώστε το στα σχόλια της παραγγελίας, εάν πρόκειται για παραγγελία μέσω του site ή διευκρινίστε το στους εκπροσώπους μας, εάν κάνετε τηλεφωνική παραγγελία. Υπάρχει επιλογή απογευματινής παράδοσης κατόπιν δικής σας συνεννοήσεως, με το αρμόδιο κατάστημα της περιοχής σας, εφόσον υποστηρίζεται.

Σε περίπτωση απουσίας σας, η εταιρία που έχει αναλάβει να σας παραδώσει το δέμα, θα σας αφήσει σχετικό γραπτό ειδοποιητήριο σημείωμα ή sms ή θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά και θα προγραμματιστεί παραλαβή για την επόμενη ημέρα. Εάν γνωρίζετε ότι πρόκειται να λείπετε, παρακαλούμε καλέστε τους για να συνεννοηθείτε για την παράδοση του δέματος σας σε κοντινή ημερομηνία που να σας βολεύει. Σε κάθε περίπτωση, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουμε σε τυχόν συνεννόηση.

Εάν η εταιρία courier δε σας βρει για να σας παραδώσει το δέμα μετά από επανειλημμένες προσπάθειες, το δέμα θα επιστραφεί στη ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ . Λόγω του ότι η επαναποστολή του δέματος θα σας κοστίσει τα έξοδα αποστολής και πάλι, θα σας προτείναμε να είστε όσο συνεπείς γίνεται με την παράδοση, ώστε να αποφύγετε περιττά έξοδα.

Σημείωση: Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αφορά ποσού άνω των € 100,00 και χρειαστεί να γίνει επαναποστολή λόγω μη παραλαβής, επιβαρύνεστε εξ’αρχής όλων των μεταφορικών χρεώσεων.  

         ΛΟΙΠΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Λοιπές μεταφορικές εταιρίες επιλέγονται σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους προς αποφυγή μεγάλων χρεώσεων.

Σ' αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να διευθετηθεί που και πότε θα γίνει η παράδοση και ο χρόνος παράδοσης μπορεί να μεταβληθεί. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τηλεφωνική επικοινωνία σας με τη μεταφορική εταιρία.

Μπορείτε επίσης να προτείνετε τη μεταφορική εταιρία που σας εξυπηρετεί.

Τα έξοδα μεταφοράς της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας πληρώνονται κατά τη παραλαβή απ’ ευθείας στη μεταφορική, ενώ το ποσό της παραγγελίας σας καταβάλλεται στη ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους εξόφλησης.

εταιριών, είναι αποκλειστικά και μόνο βάσει δικής τους εκτίμησης.

ΕΛΤΑ

Για ανταλλακτικά και μικρού έως μεσαίου μεγέθους δέματα.

Στην περιγραφή κάθε προϊόντος που μπορεί να αποσταλλεί με ΕΛΤΑ θα βρείτε υπολογισμένο το κόστος στο κάτω μέρος της σελίδας. Τα προϊόντα αυτά αποστέλλονται σαν απλό δέμα ή ως αντικαταβολή σύμφωνα με το βάρος, το μέγεθος και πάντα με βάση το τιμολόγιο του ΕΛΤΑ που μπορείτε να ελέγξετε στην ιστοσελίδα του. Πολύ μικρά δέματα κάτω από 1kg αποστέλλονται και ως γράμματα για χαμηλότερο κόστος στον αγοραστη 

  ΚΤΕΛ

H ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ μας αποστελέι προιόντα και με ΚΤΕΛ σε όλες της πόλεις που έχουν σύνδεση με λεωφορείο από το Ηράκλειο σε όλη την Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Τα προιόντα που αποστέλλονται θα πρέπει να ειναι έως 15kg το ανώτερο αλλίως δεν γίνονται δεκτά . Ρωτήστε μας για να σάς ενημερώσουμε εάν το προίον σας μπόρει να αποσταλεί με κτελ .

Σημείωση: Η μεταφόρα χρεώνεται επιπλέον ,ανάλογα το τόπο αποστολής και τις χρεώσεις των κτελ . 

     ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Η επιχείρηση δεν λειτουργεί μόνο μέσω Ίντερνετ και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από τις εγκαταστάσεις μας στη διεύθυνση Λ.62 Μαρτύρων 143 Ηράκλειο Κρήτης Οι εργάσιμες ημέρες είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08.00 π.μ. έως τις 15.30 μ.μ και 18.30 μ.μ έως τις 20.30 μ.μ ενώ το Σαββάτο από τις 8.00 π.μ έως τις 15.00 μ.μ και το προσωπικό μας θα είναι στην διάθεσή σας.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Κάθε παραγγελία ελέγχεται για τη διαθεσιμότητά της και ετοιμάζεται τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Εφόσον όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα, αποστέλλονται εντός 48 ωρών.

Σε περίπτωση έλλειψης ο χρόνος παράδοσης δύναται να μεταβληθεί κατοπιν  ενημέρωσης του πελάτη .  

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

H πολιτική επιστροφών της ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ είναι να δέχεται πίσω κάθε προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα της παράδοσής του (όπως αποδεικνύεται από το έγγραφο φορτωτικής της ταχυμεταφορικής εταιρίας (κούριερ) ή όποιου μεταφορέα χρησιμοποιήθηκε).

Πριν από κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η επικοινωνία (μέσω e-mail, fax ή τηλεφώνου) μαζί μας, και η συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση η ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή των επιστραφέντων προιοντων.

Επιπρόσθετα, θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη (ή τιμολόγιο) που σας είχε αποσταλεί με το πακέτο που λάβατε από την ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία επιστροφής (σε περίπτωση, απουσίας σχετικόυ παραστατικόυ, δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων).

Η ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ αποδέχεται την ευθύνη για αποστολή λανθασμένου, κατεστραμμένου ή γενικότερα ελαττωματικού προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση η αντικατάσταση γίνεται χωρίς έξοδα χρέωσης επιστροφής και νέας αποστολής.  Απαραίτητη προϋπόθεση είναι στην επιστροφή του προϊόντος να χρησιμοποιηθεί η προτεινόμενη από την εταιρία μας μεταφορική/ταχυμεταφορική.

Για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων σας όσον αφορά την επιστροφή, σας συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε ταχυδρομική, ταχυμεταφορική ή μεταφορική υπηρεσία με καταγραφή της κατάστασης της αποστολής, καθώς δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη μην παράδοσης του επιστρεφόμενου προϊόντος στα γραφεία μας (και άρα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων). Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης η ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ, δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.

Το αίτημά σας για αντικατάσταση, παρακαλούμε όπως αποσταλλεί είτε εγγράφως στο πακέτο σας είτε με e-mail καθώς υπάρχει και η δυνατότητα να μας καλέσετε στo 2810 255420 (πρόθεμα +30 για κλήσεις από εξωτερικό) και να μας κάνετε γνωστό αν θέλετε να αντικαταστήσετε κάποιο προϊόν ή να μας ενημερώσετε για τυχόν παράπονα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Πριν επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε ελέγξτε αν τηρούνται βασικές απαιτήσεις της πολιτικής επιστροφών της ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ:

• To προϊόν είναι σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί ( χωρίς φθορά, λερώματα, χρήση κλπ.)• Το προϊόν δεν ήταν σε προσφορά κατά τη στιγμή της αγοράς. • Έχετε στην κατοχή σας την απόδειξη (ή τιμολόγιο) για να την προσκομίσετε με την επιστροφή.

Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να το επιστρέωετε για αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν από τον κατάλογό μας ή να σας εκδοθεί πιστωτικό σημείωμα για μετέπειτα αγορές σας. Δεν υποστηρίζεται η επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω αντικατάστασης, μπορείτε να επιλέξετε από όλο τον κατάλογο των προϊόντων μας.

Η διεύθυνση για τις επιστροφές είναι:

ΑΦΟΙ ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ

Λ.62 Μαρτύρων 143 ΤΚ 71304

Ηράκλειο Κρήτης

Παραγγελίες που δεν παραδόθηκαν

Σε περίπτωση που μία παραγγελία δεν παραδόθηκε λόγω υπαιτιότητας του παραλήπτη,δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για την αξία του προϊόντος, από τη στιγμή που το πακέτο επιστραφεί στη ΣΗΜΑΙΑΚΗ ΟΕ. Επιπλέον δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων όσον αφορά το κόστος αποστολής και το κόστος επιστροφής. Τα παραπάνω αφορούν πληρωμές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή προπληρωμή μέσω τραπέζης.

   ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ

 

1.Με κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αρ. Λογαριασμού: 575100 1445344

Δικαιούχος: Αφοι Σημαιάκη ΟΕ

Σημείωση: Κατόπιν της κατάθεσης, παρακαλείσθε όπως μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς/fax στο 2810 255420 ή μέσω e-mail για να επιβεβαιωθεί η κατάθεσή σας.

2.Με αντικαταβολή κατά την παράδοση

Αν επιλέξετε ως τρόπο εξόφλησης της παραγγελίας σας την αντικαταβολή, επιβαρύνεστε με € 4,00, ανεξαρτήτως μεγέθους ή ποσού της παραγγελίας σας. Για να αποφύγετε την επιβάρυνση της αντικαταβολής, μπορείτε να επιλέξετε άλλον τρόπο εξόφλησης (π.χ. κατάθεση σε τραπεζικό λογ/σμό).

Ορισμένα κομμάτια μπορεί να παραδοθούν απευθείας στο σπίτι σας. Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε μια μέθοδο παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται και ποικίλλουν ανάλογα με το βάρος και την απόσταση.